Optymalizacja strony

Po bardzo powierzchownej kilkunastominutowej analizie tej strony mogę wskazać następujące ułomności tej strony pod względem seo:

  • brak określenia czy strona ma być świetlana z www czy bez www
  • brak pliku sitemap.xml z ustawionym priorytet ważności stron w witrynie
  • brak pliku robot.txt
  • 395 dynamicznych adresów url  w witrynie, które mogą być dostrzeżone przez robota Google
  • 402 linki dofollow do wikipedii – więcej szkody niż pożytku
  • olbrzymia ilość zduplikowanych meta title i meta description (poprzez atrybuty w url)
  • zbyt długie tagi tile
  • kilka stron ma zbyt długie meta description

Dla wspomniany przez Pana fraz strona jest widoczna lokalnie w Google. I o to chodziło, cel został osiągnięty.

Wynika to z małej konkurencji dla tych fraz. Sytuacja byłaby zupełnie inna gdyby strona dotyczyła Poznania, Warszawy . Dla frazy „dietetyk Warszawa” strona byłaby daleko poza top 10.

Jeśli chodzi o przykładowe strony:

  • brak słów kluczowych w title
  • zbyt długi tytuł
  • brak użycia h2 i h3
  • brak wykorzystania pogrubienia i kursywy
  • brak alt-ów (oprócz loga)
  • zbyt małe elementy dotykowe „plikach Cookiem” i „Akceptuj i zamknij”
  • w title nie ma frazy kluczowej
  • obrazki nie mają atrybutów alt
  • brak nagłówków h1, h2
  • dla frazy „dietetyk puszczykowo cennik” wyświetla się strona główna zamiast tej

Dobra optymalizacja strony to dobra konstrukcja samochodu. Potrzebuje on jeszcze dobrego paliwa  w postaci wartościowych linków. Zobacz stronę tanie fotoksiążki

Ciekaw jestem efektów analizy strony zakładu fotograficznego. Przetestuję jakąś stronę z dużego miasta.

local_offerevent_note Maj 4, 2020

account_box Fotokreator